SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE STACJONARNYM -
ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY ELEKTRONICZNEJ
„WWW.ALKOSHOP.PL”

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Niniejszy „Regulamin składania zamówień w sklepie stacjonarnym za pośrednictwem platformy elektronicznej „www.alkoshop.pl” zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania i dokonywania zamówień za pośrednictwem platformy do składania zamówień online w Sklepie stacjonarnym pod nazwą „ALKOSHOP”, prowadzonym pod adresem: ul. Raczyńskiego 1, 63-020 Zaniemyśl, zwanym dalej „Sklepem”.
1.2. Właścicielem Sklepu Stacjonarnego jest Bartosz Wichłacz, prowadzący firmę pod nazwą: „ALKOSHOP BARTOSZ WICHŁACZ”.
REGON: 300542772; NIP: 7861626704
Sprzedawca posiada ważne zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży:
a) zawierających do 4,5% alkoholu oraz na piwo ZEZWOLENIE NR: I/12/A/5/2018,
b) zawierających pow. 4,5% do 18% alkoholu ZEZWOLENIE NR I/12/B/6/2018,
c) zawierających pow. 18% alkoholu ZEZWOLENIE NR I/12/C/7/2018 ,
z dnia 19.06.2018 r., wydane przez Wójta Gminy Zaniemyśl na podstawie ustawy z 26 października 1982 o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1286, 1893, 1916.).
1.3. Sprzedawca posiada zezwolenie na sprzedaż detaliczną, która nie podlega dalszej odsprzedaży Towarów zakupionych za pośrednictwem platformy elektronicznej www.alkoshop.pl .
1.4. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
1.5. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
a) zasady korzystania z Witryny,
b) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w Witrynie,
c) warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji Towarów w Sklepie,
d) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień na zakup Towarów w Sklepie,
e) zasady zawierania umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w
ramach Witryny.
1.6. Do korzystania z Witryny, w tym przeglądania asortymentu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
a) urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu: Mozilla Firefox, Edge, Opera, Google Chrome,
b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c) włączona obsługa plików cookies,
1.7. Zakazuje się Użytkownikowi korzystającemu z Witryny dostarczania treści o charakterze bezprawnym, a także dokonywania bez zgody Sprzedawcy jakiejkolwiek ingerencji w treści zawarte w Witrynie, a także ich powielania w całości lub w fragmentach bez podania źródła informacji w formie aktywnego hiperlinka do strony źródłowej.
1.8. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa „ALKOSHOP BARTOSZ WICHŁACZ” dokonuje sprzedaży wyłącznie na rzecz osób, które ukończyły wiek 18 lat i ich zachowanie nie wskazuje, że są nietrzeźwe. Nie dokonuje sprzedaży na kredyt lub pod zastaw.
1.9. Umieszczanie w Witrynie ocen i komentarzy może być dostępne tylko dla zarejestrowanych Użytkowników posiadających Konto w Witrynie.
1.10. Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Witryny oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk lub utrwalić innymi metodami.
1.11. Informacje o Towarach zawarte w Witrynie Sklepu, w szczególności ich opisy oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
1.12. Przed rozpoczęciem korzystania z platformy do składania zamówień online, Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu. Dokonując zamówienia Towaru, tym samym Klient potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem, akceptując jego treść. Klient, który nie akceptuje treści Regulaminu, powinien niezwłocznie opuścić platformę do składania zamówień online, w tym nie składać za jej pośrednictwem Zamówienia.
1.13. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b) korzystania z Witryny w sposób nie zakłócający jej funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
c) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Witryny niezamówionej informacji handlowej (spam),
d) korzystania z Witryny w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla „ALKOSHOP BARTOSZ WICHŁACZ”,
e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Witryny jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
f) korzystania z Witryny w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa i postanowieniami Regulaminu.
1.14. Sprzedawca może pozbawić Użytkownika prawa do korzystania z niektórych funkcji Witryny, a w szczególności z możliwości składania Zamówień lub wystawiania komentarzy lub opinii, w tym też może usunąć lub zablokować Konto Użytkownika, w przypadku naruszenia przez Użytkownika Regulaminu, a w szczególności, gdy Użytkownik:
a) podał w trakcie rejestracji lub składania Zamówienia nieprawdziwe dane, w szczególności odnośnie wieku Użytkownika,
b) dopuścił się naruszenia zobowiązań określonych w pkt. 1.13. Regulaminu.
1.15. Użytkownik, którego konto zostało usunięte lub zablokowane zgodnie z punktem poprzedzającym Regulaminu, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.

II. DEFINICJE

2.1. Sprzedawca- „ALKOSHOP BARTOSZ WICHŁACZ” ul. Raczyńskiego 1,
63-020 Zaniemyśl.
2.2. Witryna- elektroniczna platforma do składania zamówień w Sklepie stacjonarnym prowadzona pod www.alkoshop.pl.
2.3. Sklep- stacjonarny punkt sprzedaży znajdujący się w Zaniemyślu, przy ul. Raczyńskiego 1.
2.4. Towar- produkty prezentowane w elektronicznej platformie, które można nabyć w Sklepie.
2.5. Umowa sprzedaży- umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy „ALKOSHOP BARTOSZ WICHŁACZ” , w Zaniemyślu, a Klientem, realizowana w Sklepie stacjonarnym znajdującym się w Zaniemyślu przy ulicy Raczyńskiego 1.
2.6. Zamówienie- oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży w Sklepie, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
2.7. Klient- osoba fizyczna, która ukończyła 18. rok życia, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która za pośrednictwem platformy do składania zamówień online, składa zamówienie w Sklepie Stacjonarnym. Osoba fizyczna składająca zamówienie, a także osoba fizyczna reprezentująca przy składaniu zamówienia osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz nie może być nietrzeźwa.
2.8. Konsument- Klient będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności która składa Zamówienie w Sklepie Stacjonarnym.
2.9. Rejestracja- proces zakładania konta przez Użytkownika na Witrynie, wiążący się z podaniem danych osobowych.
2.10. Konto- oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane Użytkownika, który zarejestrował się w Witrynie.
2.11. Użytkownik- każda osoba odwiedzająca witrynę.
2.12. Gość- Użytkownik niezarejestrowany, który dokonuje Zamówień za pośrednictwem Witryny.
2.13. Pełnomocnik- osoba, której Klient udzielił pełnomocnictwa do odbioru Produktu w jego imieniu ze Sklepu Stacjonarnego i/lub także zapłaty za zamówiony Produkt, w tym także firma kurierska współpracująca ze Sprzedawcą, której Klient udzielił takiego pełnomocnictwa.
2.14. Strona produktowa- strona w Witrynie, na której przedstawione są informacje na temat danego Towaru.
2.15. Dzień roboczy- jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

III. REJESTRACJA I WARUNKI DOKONYWANIA ZAMÓWIEŃ

3.1. Osobami uprawnionymi do składania Zamówień na Produkty są Klienci:
a) posiadający zarejestrowane Konto na platformie składania zamówień online,
b) nieposiadający zarejestrowanego Konta na platformie składania zamówień online, tj. dokonujący Zamówienia z pominięciem procedury rejestracji i logowania (Gość).
3.2. Klient dokonuje rejestracji Konta na platformie składania zamówień online, po wykonaniu następujących czynności:
a) prawidłowym wypełnieniu Formularza Rejestracji, dostępnego na stronie internetowej: www.alkoshop.pl,
b) kliknięciu w pole „Załóż konto”,
c) dokonaniu aktywacji konta, poprzez wejście na link wysłany na adres mailowy Klienta.
3.3. Rejestracja Konta przez Klienta na platformie składania zamówień online - jest dobrowolna i nieodpłatna.
3.4. Rejestracja Konta ma charakter jednorazowy. Dokonując kolejnych Zamówień Klient używa ustalonego wcześniej loginu i hasła. Klient ma możliwość późniejszej aktualizacji danych podanych przy rejestracji Konta. Login i hasło mają charakter poufny i nie powinny być przekazywane przez Klienta osobom trzecim.
3.5. Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie głównej Witryny, adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola „Zapisz się”. Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta – z chwilą utworzenia Konta Użytkownik zostaje zapisany na Newsletter.
3.6. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Użytkownik ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@alkoshop.pl lub też pisemnie na adres: ul. Raczyńskiego1, 63-020 Zaniemyśl.
3.7. Sprzedawca może odmówić przyjęcia Zamówienia w ciągu trzech Dni roboczych, od chwili jego otrzymania. W przypadku, gdy Zamówienie zostało złożone w sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny, Sprzedawca może odmówić przyjęcia Zamówienia w pierwszych trzech Dniach Roboczych.
3.8. Odmowa przyjęcia zamówienia nastąpi wówczas, gdy:
a) Towar jest niedostępny w magazynie Sprzedawcy, pomimo iż w Witrynie widniała informacja że jest dostępny,
b) podane przez Klienta dane są niekompletne, błędne lub budzą uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości,
c) Klient nie odebrał Towarów objętych poprzednim Zamówieniem,
d) wystąpiły zdarzenia losowe, na które Sprzedawca nie miał wpływu.
3.9. Sprzedawca może również, w terminie przewidzianym na odmowę przyjęcia Zamówienia skontaktować się z Klientem przy użyciu adresu e-mail albo numeru telefonu podanego podczas procesu składania zamówienia (Klient składający Zamówienie jako Gość) lub zapisanego w zakładce Moje konto (Klient zarejestrowany) i:
a) poinformować Klienta o wydłużonym terminie realizacji Zamówienia na dany Towar/Towary, wskazując równocześnie jaki jest to termin – jeżeli Klient w ciągu trzech Dni Roboczych nie zaakceptuje wydłużenia terminu realizacji Zamówienia, wówczas Zamówienie jest anulowane,
b) zweryfikować prawidłowość podanych przez Klienta w Zamówieniu danych, jeżeli budzą one uzasadnione wątpliwości odnośnie ich poprawności,
c) wyjaśnić ewentualne wątpliwości dotyczące szczegółów złożonego przez Klienta Zamówienia.
3.10. Sprzedający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji złożonego zamówienia gdy pełna zapłata za zamówione artykuły nie wpłynie na konto Sprzedającego w przeciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia.
3.11. Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument sprzedaży w postaci paragonu lub faktury VAT. Dokument sprzedaży wystawiany jest nie wcześniej niż w chwili, gdy wszystkie Towary wybrane do Zamówienia są skompletowane i gotowe do odebrania.
3.12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania ograniczeń dotyczących ilości zamawianych Towarów i wartości Zamówień, Klient zostanie poinformowany o takich ewentualnych ograniczeniach przed potwierdzeniem przez Klienta Zamówienia.
3.13. Zarejestrowany Klient jest zobowiązany do informowania Sprzedawcy o każdorazowej zmianie adresu e-mail lub numeru telefonu, poprzez dokonanie samodzielnej aktualizacji danych po zalogowaniu się do Konta.

IV. PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY

4.1. Sprzedawca dopuszcza możliwość rezerwacji towaru za pośrednictwem jego witryny,
4.2. Dokonywanie Zamówień w Sklepie Stacjonarnym za pośrednictwem Witryny jest możliwe przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku, z tym że Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania krótkich przerw serwisowych, w trakcie których nie będzie możliwe składanie Zamówień.
4.3. W celu zawarcia Umowy sprzedaży w Sklepie za pośrednictwem Witryny należy wejść na stronę internetową www.alkoshop.pl, dokonać wyboru Towaru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
4.4. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.                                                                                                                             

4.5. Dodanie Towarów do koszyka nie jest jednoznaczne z ich rezerwacją.
4.6. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
4.7. Po podaniu przez Klienta korzystającego z Witryny wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
a) przedmiotu zamówienia,
b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów, w tym wynagrodzenia Pełnomocnika z tytułu odbioru i przekazania Towaru Klientowi, jeśli Klient zdecydował się skorzystać z jego pośrednictwa oraz dodatkowych kosztów, (jeśli występują),
c) wybranej metody płatności,
d) czasu i sposobu działania Pełnomocnika.
4.8. W celu wysłania Zamówienia do Sklepu konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych, jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
4.9. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży w Sklepie, zgodnie z treścią Regulaminu.
4.10. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
4.11. Umowę sprzedaży traktuje się za zawartą z momentem potwierdzenia przyjęcia do realizacji Zamówienia przez Sklep.
4.12. Miejscem zawarcia i realizacji Umowy sprzedaży jest wyłącznie Sklep, znajdujący się w Zaniemyślu przy ul. Raczyńskiego 1.
4.13. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
4.14. W przypadku dokonania odbioru Towaru przez Pełnomocnika, będącego firma kurierską współpracującą ze Sprzedawcą, przed dokonaniem przez Sprzedawcę wysyłki kupionego Produktu, Klient ma prawo do rezygnacji z dokonanego zakupu. W celu złożenia oświadczenia o rezygnacji, Klient powinien się skontaktować ze Sprzedawcą – za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oświadczenie o rezygnacji zostanie skutecznie złożone, tylko jeżeli dotrze do Sprzedawcy przed wydaniem Towaru Pełnomocnikowi. Prawo do rezygnacji nie wyłącza prawa Klienta do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, o którym mowa w ustępie VII Regulaminu.

V. CENY I METODY PŁATNOŚCI

5.1. Wszystkie ceny prezentowane na Witrynie są cenami brutto (zawierają podatek VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami) i wyrażone są w złotych polskich. Ceną wiążącą jest cena podana w Witrynie przy Towarze na Stronie produktowej w chwili składania Zamówienia. Na wypadek wątpliwości Sprzedawca zastrzega, że ceny nie zawierają kosztów opakowania lub odbioru przez Pełnomocnika (chyba że zostało to wyraźnie zaznaczone na Stronie produktowej w Witrynie), które to usługi są świadczone na życzenie Klienta przez Pełnomocnika tj. firmę kurierską zgodnie z cennikiem podanym w Witrynie.
5.2. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia prezentowana jest w Witrynie przed zaakceptowaniem przez Klienta Zamówienia, całkowita wartość Zamówienia obejmuje łączną cenę brutto zamawianych Towarów jak też koszty pakowania i odbioru, jeżeli Klient wybrał taką opcję oraz ewentualne wyszczególnione koszty związane z wybraną przez Klienta formą płatności.
5.3. Klient ma możliwość wyboru następujących form płatności za zamawiany Produkt:
a) płatność przelewem elektronicznym - przelewy24.pl,
b) płatność szybkim przelewem - paynow.pl,
b) płatność BLIK - paynow.pl,
d) płatność za pomocą kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro,
e) płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki,
f) płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.
5.4. Płatności przelewem tradycyjnym Klient dokonuje na rachunek bankowy Sprzedawcy o numerze: mBank 34 1140 2004 0000 3902 8188 3541.
5.5. OBSŁUGA PŁATNOŚCI
a) Płatności przelewem elektronicznym oraz BLIK Klient dokonuje za pośrednictwem serwisu PRZELEWY24.PL, oferowanego przez PayPro S.A. Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068. Płatności elektroniczne realizowane są zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie płatności elektronicznych dostępnym na stronie internetowej pod adresem: www.przelewy24.pl.
b) Płatność szybkim przelewem oraz BLIK Klient dokonuje za pośrednictwem serwisu PAYNOW.PL którego administratorem Twoich danych osobowych jest mBank S.A. z siedzibą w Warszawie, 00-850 przy ul. Prostej 18, zwany dalej ”Bankiem”. Funkcję Inspektora ochrony danych osobowych pełni pracownik Banku, z którym możesz skontaktować się pod adresem: inspektordanychosobowych@mbank.pl. Powyższe dane osobowe podane przez Ciebie zostaną wykorzystane przez Bank w celu realizacji transakcji płatniczej. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Bank jest umowa o świadczenie usługi „Integratora Płatności „Paynow”. Twoje dane osobowe mogą być udostępniane następującym podmiotom: a. instytucjom upoważnionym do przetwarzania danych, w ramach nadzoru nad Bankiem np. KNF, UOKiK; b. podmiotom, którym powierzamy przetwarzanie danych przy wykonywaniu usług na naszą rzecz. Twoje dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż 5 lat po rozwiązaniu umowy przez którąś ze stron (na wypadek sporu sądowego). Po upływie powyższych okresów, Bank zanonimizuje Twoje dane osobowe. Za pośrednictwem [BOK lub w placówkach Banku] masz prawo do dostępu i sprostowania swoich danych osobowych, ich przeniesienia oraz możesz żądać ich usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony Twoich danych osobowych w sposób wskazany na stronie uodo.gov.pl. Więcej informacji na temat zasad przetwarzania danych, w tym Twoich uprawnień, można znaleźć na stronie www.mbank.pl/rodo.
c) Płatności za pomocą kart płatniczych - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.
5.6. Termin płatności:
a) w przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem tradycyjnym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia w Sklepie Stacjonarnym,
b) w przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
5.7. W przypadku wybranych Towarów Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dokonania zapłaty za Zamówienie, przy czym Konsument nigdy nie ma obowiązku zapłaty ceny przed otrzymaniem Towaru.
5.8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do udostępnienia innych form płatności na podstawie indywidualnych ustaleń z Klientem.

VI. ODBIÓR TOWARU

6.1. Informacja o gotowości Towaru do odbioru będzie przesyłana Klientowi na wskazany przez niego podczas składania Zamówienia adres e–mail. Pełnomocnik dokonujący odbioru Towaru zobowiązany będzie podać imię i nazwisko Klienta oraz numer Zamówienia. Warunkiem dokonania odbioru jest pisemne potwierdzenie odbioru Towaru i dokonanie zapłaty. Sprzedawca zastrzega, że Towar nie będzie wydany osobie niepełnoletniej lub nietrzeźwej. Sprzedawca uprawniony jest do sprawdzenia pełnoletności Pełnomocnika odbierającej Towar.
6.2. Wydanie Towaru przez Sprzedawcę następuje w Sklepie Stacjonarnym, który prowadzony jest przez Sprzedawcę pod nazwą „ALKOSHOP BARTOSZ WICHŁACZ”, pod adresem: ul. Raczyńskiego 1, 63-020 Zaniemyśl, w dniach: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-22:00.
6.3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby wydania zakupionego Towaru:
a) Klient może osobiście odebrać zakupione produkty w sklepie;
b) klient może udzielić Pełnomocnictwa pełnoletniej osobie fizycznej, która w jego imieniu odbierze zakupione produkty ze sklepu;
c) klient może udzielić Pełnomocnictwa osobie niebędącej osobą fizyczną będącemu firmą kurierską, która współpracuje ze Sprzedawcą.
- w przypadku gdy klient udziela pełnomocnictwa firmie kurierskiej DHL Parcel Polska Sp. z o.o. lub firmie UPS Polska Sp. z o.o. (link do pełnomocnictwa). W ramach tego pełnomocnictwa firma DHL Parcel Polska Sp. z o.o. lub UPS Polska Sp. z o.o. jest uprawniona do udzielenia dalszego pełnomocnictwa swoim pracownikom lub współpracownikom (wskazanym w odrębnym, imiennym pełnomocnictwie) w celu realizacji zamówienia klienta w tym: do odbioru i dostarczenia towaru oraz sprawdzenia wieku osoby odbierającej alkohol, a także innych niezbędnych czynności w tym zakresie. Pełnomocnik nie wyda Towaru osobie, której zachowanie wskazuje, że jest nietrzeźwa. Kurier UPS Polska Sp. z o.o., Kurier DHL Parcel Polska Sp. z o.o. zapewnia, że osoby odbierające produkty w imieniu klienta działają na podstawie ważnego pełnomocnictwa.
6.4. W kolejnym kroku sprzedający:
a) udostępnia klientowi wzór pełnomocnictwa w procesie rezerwacji towaru (w postaci podlinkowanego checkboxów podsumowaniu koszyka oraz w treści regulaminu jako załącznik),
6.5. Sprzedawca nie wyda Towaru:
a) Klientowi, który będzie osobą niepełnoletnią lub w stanie nietrzeźwości,
b) Pełnomocnikowi ustanowionemu przez Klienta, jeżeli będzie to osoba niepełnoletnia lub w stanie nietrzeźwości.
6.6. Wskazując w Formularzu Zamówienia firmę kurierską, która współpracuje ze Sprzedawcą, Klient ustanawia Pełnomocnika, którym jest wybrana firma kurierska i upoważnia Sprzedawcę do wydania Towaru Pełnomocnikowi. Dokonując tego wyboru, Klient potwierdza, że zapoznał się z regulaminem świadczenia usługi dostawy, obowiązującym w firmie kurierskiej.
6.7. W przypadku woli Klienta skorzystania z czynności Pełnomocnika, Klient upoważnia Sprzedawcę do wydania Pełnomocnikowi nabytego przez Klienta Towaru.
6.8. W przypadku woli Klienta skorzystania z czynności Pełnomocnika, Klient upoważnia Sprzedawcę do przekazania Pełnomocnikowi kwoty pobranego wynagrodzenia Pełnomocnika.
6.9. W przypadku woli Klienta skorzystania z czynności Pełnomocnika, Klient upoważnia Sprzedawcę do przekazania Pełnomocnikowi wszystkich swoich danych osobowych.
6.10. Pracownik firmy kurierskiej upoważniony jest do sprawdzenia tożsamości oraz wieku Klienta, nie wyda on Towaru Klientowi, który okaże się osobą niepełnoletnią lub osobą w stanie nietrzeźwości.
6.11. Firma kurierską, która współpracuje ze Sprzedawcą, realizuje dostawy Towarów na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
6.12. Koszty oraz metody dostarczenia Towaru podano na stronie www.alkoshop.pl, w zakładce „metody płatności” i „koszty i czas dostawy” dostępnej w karcie produktu.
6.13. O ile nie uzgodniono inaczej koszt dostarczenia Towaru ponosi Klient.
6.14. Termin wysłania Towaru do Klienta wynosi do 5 dni roboczych, od złożenia Zamówienia, które zostanie potwierdzone przez Sprzedawcę, chyba że w opisie danego Towaru lub w trakcie składania Zamówienia - podano inny termin.
W przypadku zamawiania Towarów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru do Klienta, liczy się w następujący sposób:
a) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem tradycyjnym, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą- od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy,
b) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia złożenia Zamówienia.
6.15. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu odbioru oraz dostawy w przypadku chwilowego braku towaru w magazynach spowodowane niezależnymi przyczynami.
6.16. Towar objęty Zamówieniem jest wydawany przez Sprzedawcę wraz z dokumentem potwierdzającym zawarcie Umowy Sprzedaży, to jest paragonem fiskalnym lub fakturą (przesłaną na podany adres e-mail) - jeżeli Klient zażądał jej wystawienia przy dokonywaniu Zamówienia i podał niezbędne dane do jej wystawienia.
6.17. Akceptując niniejszy Regulamin Klient wybierający fakturę VAT jako dowód sprzedaży wyraża zgodę, aby wyżej wskazana faktura VAT została mu doręczona w formie elektronicznej na adres e-mail podany przez Klienta przy składaniu Zamówienia. Faktury dla Klientów nie będących osobami fizycznymi również są wystawiane w formie elektronicznej i są przesyłane na adres e-mail podany przez Klienta przy składaniu Zamówienia.
6.18. Sprzedawca zobowiązuję się wydać zamówiony towar bez wad.
6.19. Klient zostanie niezwłocznie poinformowany przez Sprzedawcę o przekazaniu zamówionych Towarów Pełnomocnikowi (firmie kurierskiej), poprzez przesłanie stosownej informacji na adres e-mail podany w Zamówieniu.
6.20. Przy odbiorze przesyłki należy w obecności Pełnomocnika (kuriera) sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie oraz czy zawartość przesyłki jest zgodna z treścią Zamówienia.
6.21. W przypadku, gdy zawartość przesyłki jest niezgodna z treścią zamówienia, paragonu lub faktury VAT lub jeżeli Towar uległ uszkodzeniu, Klient powinien sporządzić protokół szkody zgodnie z procedurą stosowaną przez Pełnomocnika (firmę kurierską). Sporządzenie protokołu szkody nie jest warunkiem rozpatrzenia reklamacji, ma na celu jedynie usprawnienie procesu jej rozpatrzenia.
6.22. W przypadku podania przez Klienta błędnych lub niekompletnych danych, uniemożliwiających Pełnomocnikowi dostarczenie przesyłki, czy też w przypadku nieobecności Klienta lub osoby uprawnionej do odbioru przesyłki, kosztami dodatkowej dostawy zostanie obciążony Klient pod warunkiem wyrażenia przez niego zgody na dodatkową dostawę. Koszt ten równy będzie kosztowi dostawy przypisanemu pierwotnie danemu Zamówieniu.
6.23. W sytuacji, w której zamówione Towary nie zostaną odebrane przez Klienta lub Pełnomocnika w terminie 7 dni Sprzedawca może odstąpić od umowy sprzedaży.

VII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY

7.1. Z zastrzeżeniem pkt. 7.4. Regulaminu poniżej, Klient może w terminie 14 dni od dnia realizacji Zamówienia odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia dostępny jest za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Witryny oraz linkiem (formularz odstąpienia od umowy).
7.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Rekomendowanym przez Sprzedającego sposobem odstąpienia od umowy jest wypełnienie formularza w Witrynie lub przesłanie wypełnionego formularza mailowo na adres: bok@alkoshop.pl.
7.3. Do oświadczenia, o którym mowa w punkcie powyższym, Konsument powinien dołączyć dowód zakupu Towaru, lub w inny sposób udokumentować zakup Towarów w Sklepie.
7.4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do następujących Towarów:
a) ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia,
b) dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu opakowania nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia, lub ze względów higienicznych,
c) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli.
7.5. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia lub braków. Przed odebraniem Towaru należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu. Opis uszkodzeń powinien zostać zamieszczony w protokole szkody i zawierać podpis osoby działającej w imieniu kuriera pod rygorem utraty prawa do zgłoszenia reklamacji.
UWAGA: Przyjęcie Towaru przez Klienta jest równoznaczne z brakiem zastrzeżeń do Towaru.
7.6. Zwracany Towar winien być przekazany na adres: „ALKOSHOP” ul. Raczyńskiego 1, 63-020 Zaniemyśl, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 7 dni od dnia, złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Przekroczenie terminu wywołuje skutki określone w pkt 8.5. powyżej. Koszty zwrotu towaru ponosi Konsument.
7.7. Odstąpienie do umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi, który po otrzymaniu zamówionego towaru dokonał odpieczętowania jego oryginalnego opakowania, w tym w szczególności, ale nie wyłącznie, gdy Klient naruszył, zniszczył lub uszkodził banderolę towaru.
7.8. Towar może być zwrócony wyłącznie w stanie nienaruszonym (w oryginalnym opakowaniu, wolny od wad mechanicznych spowodowanych przez Klienta).
7.9. Sprzedawca nie przyjmuje zwrotu Towaru za pobraniem.
7.10. Klient ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy.
7.11. Zwracany Towar powinien zostać zabezpieczony w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w trakcie transportu przesyłki.
7.12. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Sprzedawca zwróci Klientowi- wszystkie otrzymane od Klienta płatności za zwracany Towar, w tym koszty dostarczenia Towaru Klientowi, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
7.13. Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu przez Klienta od Umowy Sprzedaży.
7.14. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności, o których mowa w punkcie poprzedzającym, do chwili dokonania przez Klienta zwrotu Towarów, których dotyczy odstąpienie od umowy.
7.15. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie
wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli w ramach pierwotnej transakcji Towar został wysłany Klientowi za pobraniem, zwrot płatności nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
7.16. Klient nie ponosi kosztów zwrotu przez Sprzedawcę płatności za Towar.

VIII. RĘKOJMIA

8.1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
8.2. Zawiadomienie o wadzie (reklamacja) powinno zawierać w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, datę nabycia Towaru, numer zamówienia, rodzaj reklamowanego Towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie reklamacyjne, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć Sprzedawcy dowód zakupu towaru (kopia paragonu lub kopia faktury albo inny dokument potwierdzający zawarcie Umowy Sprzedaży).
8.3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres bok@alkoshop.pl. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni, a gdyby to nie było możliwe do poinformowania o tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
8.4. Sprzedawca nie jest producentem towarów i nie udziela gwarancji na sprzedane rzeczy.

IX. REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

9.1. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Witryny, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klienta.
9.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Witryny.
9.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Witryny Klient może zgłaszać mailowo pod adres bok@alkoshop.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.

X. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KLIENTÓW NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI.

10.1. Klientowi niebędącemu Konsumentem nie przysługuje prawo do:
a) rezygnacji, o której mowa w ustępie IV pkt 4.13. Regulaminu,
b) odstąpienia od Umowy Sprzedaży, o którym mowa w ustępie VII Regulaminu.
10.2. Na podstawie przepisu art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny zostaje wyłączona odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Towar, wobec Klienta niebędącego Konsumentem.
10.3. W stosunku do Klientów niebędących Konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności.
10.4. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży przez Sprzedawcę, może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem - żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
10.5. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Towaru Pełnomocnikowi przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. W konsekwencji Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru, powstałe od przyjęcia go do przewozu, aż do wydania go Klientowi niebędącemu Konsumentem oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
10.6. W razie przesłania Towaru do Klienta niebędącego Konsumentem - za pośrednictwem Pełnomocnika - Klient niebędący Konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności Pełnomocnika.

XI. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

11.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
11.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
11.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

XII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

12.1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień Regulaminu - jest Sprzedawca.
12.2. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Regulaminie oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
12.3. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne.
12.4. Przeglądanie Produktów prezentowanych na Witrynie, nie wymaga podawania przez Potencjalnego Klienta jego danych osobowych.
12.5. Dane osobowe zamieszczone przez Potencjalnego Klienta w formularzu kontaktowym są wykorzystywane przez Sprzedawcę w celu udzielenia odpowiedzi, na pytania przedstawione w tym formularzu.
12.6. Dane osobowe gromadzone podczas procesu rejestracji Konta są wykorzystywane przez Sprzedawcę, do umożliwienia Klientowi zalogowania się, w celu skorzystania z funkcjonalności platformy do składania zamówień online, w tym złożenia Zamówienia oraz jego realizacji przez Sprzedawcę - zgodnie z warunkami określonymi w Regulaminie.
12.7. Sprzedawca przetwarza dane osobowe na podstawie zgody wyrażonej przez Klienta, którego dotyczą dane osobowe oraz w przypadkach określonych w obowiązujących przepisach prawa o ochronie danych osobowych, w tym na podstawie RODO.
12.8. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych, następuje poprzez zaznaczenie wskazanego pola, w trakcie procesu rejestracji Konta oraz składania Zamówienia.
12.9. Dane osobowe Klienta będą wykorzystywane, w celu wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, na zasadach określonych w Regulaminie, w szczególności w celu rejestracji Konta na platformie do składania zamówień online oraz umożliwienia Klientowi dokonywania w nim Zamówień oraz wydania Towaru - podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy.
12.10. Dane osobowe Klienta nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej w rozumieniu art. 4 pkt 26 RODO.
12.11. Klientowi przysługuje prawo żądania dostępu do jego danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
12.12. Odbiorcami danych osobowych Klientów Witryny mogą być:
a) W przypadku Klienta, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
b) W przypadku Klienta, który korzysta w Witrynie ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Witrynie.

XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

13.1. Umowy zawierane poprzez Witrynę zawierane są w języku polskim.
13.2. Wygląd przedstawianych Towarów, może różnić się od Towarów przedstawianych na zdjęciach, wskutek zmian wyglądu butelek i/lub etykiet, wprowadzanych przez producentów Towarów (możliwa nieaktualność zdjęć) .
13.3. Dostępność Towarów na stronie www.alkoshop.pl w danym momencie nie wskazuje ani nie jest gwarancją, że te Towary będą dostępne zawsze. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży dowolnego Towaru w każdym momencie.
13.4. Wszystkie specyfikacje, produkty, opisy i ceny Towarów w Witrynie mogą ulec zmianie w dowolnym momencie bez powiadomienia o tym Klienta.
13.5. Klienta obowiązuje Regulamin dostępny w witrynie w momencie zawarcia Umowy Sprzedaży.
13.6. Klient korzystający z Witryny przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że zabrania się publikowania, przesyłania, redystrybuowania ani promowania żadnej komunikacji, ani materiałów, które miałyby na celu negatywny wpływ na działalność Sprzedawcy.
13.7. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Każdorazowa zmiana regulaminu zostanie ogłoszona na stronie www.alkoshop.pl i wchodzi w życie w ciągu 14 dni od dnia jej publikacji. W przypadku braku zgody na nowe brzmienie Regulaminu, Klient zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianach w Regulaminie, w skutek czego Sprzedawca pozbawi Użytkownika prawa do korzystania z indywidualnego Konta Klienta.
13.8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
13.9. Akceptując Regulamin, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zawartych w złożonym Zamówieniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji zawartej umowy – zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
13.10. Kontakt telefoniczny (pod numerem +48 666 666 336) oraz kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej bok@alkoshop.pl , jest możliwy ze Sprzedawcą - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 16:00.